viernes, septiembre 20, 2024

Jornades “repensant el turisme” el 30 d’octubre i el 16, 23 i 30 de novembre en marc del procés d’elaboració del pla estratègic de turisme i ciutat

En el marc del procés d’elaboració del Pla Estratègic de Turisme i Ciutat de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, l’Ajuntament organitza les Jornades Repensant el Turisme 2020 amb un calendari que inclou una presentació inicial divendres 30 d’octubre (9-12 h) i tres sessions de conferències, taules rodones i debat els dilluns 16, 23 i 30 de novembre (9-12 h), obertes a tothom, però necessàriament amb inscripció prèvia mitjançant el formulari d’inscripció corresponent: https://forms.gle/LjyJwtCWZrtQGasq5

Les jornades seran presencials a la Sala d’Actes del Club Nàutic Port d’Aro, amb la possibilitat de canviar d’ubicació si les peticions per assistir-hi superen l’aforament de dissenyat per seguir els protocols Covid-19. Simultàniament, la majoria de les intervencions es podran seguir al canal de YouTube de l’Ajuntament (@ajtplatjadaro) i participar-hi amb preguntes prèvies al correu electrònic turisme@platjadaro.com o en directe amb missatges de whatsaap al número de mòbil 685 694 933. Del conjunt de les jornades també s’elaborarà un document de conclusions, que esdevindrà acompanyament al Pla Estratègic de Turisme.

Després del procés d’anàlisi de la situació de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró realitzat per l’empresa especialitzada Intueri Consulting i de les visions que s’han compartit amb els diferents agents econòmics que participen en la destinació, es promou ara la reflexió i el debat de la mà d’experts, i del contrast amb d’altres experiències i destinacions. L’objectiu final és aprofundir i avançar cap a les propostes d’actuació més adients per al futur del municipi un cop constada la transformació del perfil de clients i de les seves preferències; l’existència d’altres propostes comercials innovadores, diferenciades i accessibles, i alhora la competència d’altres destinacions que ofereixen experiència i producte; i que per tant impliquen la necessitat d’un nou posicionament.

La jornada de divendres 30 d’octubre esdevindrà el punt de partida amb la presentació de les conclusions de la diagnosi del Pla Estratègic de Turisme i Ciutat: Com ens veuen? Com ens veiem? a càrrec de Maria Segarra, sòcia-directora d’Intueri Consulting. La primera jornada serà Descobrint el nostre client, dilluns 16 de novembre amb les presentacions dels estudis sobre el perfil del turista de Platja d’Aro a càrrec del doctor Lluís Coromina Soler, de la Facultat de Turisme de la UdG; i de la Informació territorial de CaixaBank sobre la despesa turística a Platja d’Aro amb Albert Pascual, d’Hotels & Tourism Territorial Catalunya de l’entitat.

La segona sessió serà Construint noves experiències, dilluns 23 de novembre amb les propostes Turisme Esportiu, creació i estructuració de producte serà a càrrec d’Agnès Güell, directora de projectes en ExtremTeam i responsable de la secretaria tècnica del Club de Màrqueting de turisme esportiu del Patronat de Turisme Girona Costa Brava; i una taula rodona amb Juan Carlos Arriga, president de BornComerç de Barcelona i Sònia Yebra, presidenta de The Shopping Mile d’Andorra.

La darrera jornada Afrontar el futur, serà dilluns 30 de novembre preveu dues conferències. La primera, L’Efecte Actitud: l’element que mobilitza i dinamitza l’àmbit personal i el professional, a càrrec de Víctor Küpeers, doctor en Humanitats i llicenciat en Administració d’Empreses, consultor, formador; conferenciant i autor de diversos volums d’èxit. La segona, Esport, arma de construcció massiva: com el seu vincle pot esdevenir promotor per al rendiment econòmic amb Àlex Sanz, exjugador de bàsquet professional, director de l’Spartan Race Espanya, conferenciant internacional, bloguer i responsable de diversos projectes esportius i educatius, com Basketball is Education de la Fundació ”la Caixa”.

Restauradors de Tossa reivindiquen la catalanitat dels fideus a la cassola

Artícles relacionats

Últimes notícies