viernes, septiembre 20, 2024

AUGMENT SIGNIFICATIU DE LES RESERVES DIRECTES EN ELS ESTABLIMENTS DE LA MARCA ‘COSTA BRAVA VERD HOTELS’

Inevitablement, la COVID-19 ha tingut una clara incidència en el desenvolupament dels sectors del turisme i l’hostaleria durant la temporada d’estiu. De fet, un cop finalitzat el període estival, des de Costa Brava Verd Hotels, que inclou les marques Costa Brava Hotels i Blau Verd Hotels, ja es va anunciar que el descens de l’ocupació va ser menor de l’esperat gràcies a l’augment notable del turisme nacional.

Però, més enllà d’aquesta dada, la pandèmia ens ha deixat un escenari en el qual els hàbits de compra dels clients també s’han vist afectats. Aquesta és la conclusió extreta després d’analitzar les vendes, comparant les dades actuals en data 15 de setembre amb les de l’any passat.

En el cas de Costa Brava Hotels, un 34,61% de les reserves realitzades el 2019 es van fer a través de la web del mateix establiment mentre que, enguany, han representat el 42,88% del total. Aquest important increment també s’ha fet extensible a Blau Verd Hotels, ja que s’ha passat del 24’82% (2019) al 35,76%. Si bé és cert que poden haver-hi diferents raons que expliquin l’augment de les reserves directes, la més lògica és l’interès dels clients per conèixer les condicions i les particularitats del lloc on pretenen allotjar-se.

Els usuaris són conscients que els establiments hotelers s’han vist obligats a aplicar mesures i protocols de prevenció i protecció molt estrictes. Davant d’aquest context –i amb la voluntat de tenir la màxima informació possible- els clients han optat per les reserves directes en detriment de les compres a través d’intermediaris. 

Aposta pel territori

Les circumstàncies excepcionals han provocat que el turista que habitualment marxava a l’estranger, aquest any hagi preferit gaudir de l’oferta turística variada i de qualitat que ofereix el nostre país.

I quan parlem de Catalunya és sabut que els destins més atractius són la Costa Brava i els Pirineus de Girona. Aquesta marca turística -enguany més que mai- ha estat fonamental per superar una temporada que presentava infinitat d’obstacles.

Propostes atractives

Les persones que aquest estiu s’han allotjat a qualsevol dels establiments de la marca Costa Brava Verd Hotels han tingut l’oportunitat de redescobrir indrets i, fins i tot, de gaudir-los per primera vegada.

A banda de trobar-se molt a prop de les platges i cales més boniques del nostre país i de pobles medievals amb encant, els 28 allotjaments de Costa Brava Hotels ofereixen un ventall molt ampli d’activitats relacionades amb la gastronomia, el senderisme, el cicloturisme, l’enoturisme, la salut i el wellness.

La proximitat entre el litoral gironí i els Pirineus ha fet que molts visitants també s’hagin decantat pels destins de muntanya. En aquest sentit, els 14 establiments de Blau Verd Hotels disposen d’una oferta turística envejable. Qualsevol moment és bo per fer una escapada i gaudir dels magnífics paisatges dels Pirineus de Girona (Garrotxa, Ripollès i Cerdanya) i de les comarques d’interior (Alt Empordà, Gironès i Pla de l’Estany).

Tant en el cas de Costa Brava Hotels com de Blau Verd Hotels, els establiments també proposen escapades de turisme actiu.

Però, més enllà d’aquesta dada, la pandèmia ens ha deixat un escenari en el qual els hàbits de compra dels clients també s’han vist afectats. Aquesta és la conclusió extreta després d’analitzar les vendes, comparant les dades actuals en data 15 de setembre amb les de l’any passat.

En el cas de Costa Brava Hotels, un 34,61% de les reserves realitzades el 2019 es van fer a través de la web del mateix establiment mentre que, enguany, han representat el 42,88% del total. Aquest important increment també s’ha fet extensible a Blau Verd Hotels, ja que s’ha passat del 24’82% (2019) al 35,76%. Si bé és cert que poden haver-hi diferents raons que expliquin l’augment de les reserves directes, la més lògica és l’interès dels clients per conèixer les condicions i les particularitats del lloc on pretenen allotjar-se.

Els usuaris són conscients que els establiments hotelers s’han vist obligats a aplicar mesures i protocols de prevenció i protecció molt estrictes. Davant d’aquest context –i amb la voluntat de tenir la màxima informació possible- els clients han optat per les reserves directes en detriment de les compres a través d’intermediaris. 

Aposta pel territori

Les circumstàncies excepcionals han provocat que el turista que habitualment marxava a l’estranger, aquest any hagi preferit gaudir de l’oferta turística variada i de qualitat que ofereix el nostre país.

I quan parlem de Catalunya és sabut que els destins més atractius són la Costa Brava i els Pirineus de Girona. Aquesta marca turística -enguany més que mai- ha estat fonamental per superar una temporada que presentava infinitat d’obstacles.

Propostes atractives

Les persones que aquest estiu s’han allotjat a qualsevol dels establiments de la marca Costa Brava Verd Hotels han tingut l’oportunitat de redescobrir indrets i, fins i tot, de gaudir-los per primera vegada.

A banda de trobar-se molt a prop de les platges i cales més boniques del nostre país i de pobles medievals amb encant, els 28 allotjaments de Costa Brava Hotels ofereixen un ventall molt ampli d’activitats relacionades amb la gastronomia, el senderisme, el cicloturisme, l’enoturisme, la salut i el wellness.

La proximitat entre el litoral gironí i els Pirineus ha fet que molts visitants també s’hagin decantat pels destins de muntanya. En aquest sentit, els 14 establiments de Blau Verd Hotels disposen d’una oferta turística envejable. Qualsevol moment és bo per fer una escapada i gaudir dels magnífics paisatges dels Pirineus de Girona (Garrotxa, Ripollès i Cerdanya) i de les comarques d’interior (Alt Empordà, Gironès i Pla de l’Estany).

Tant en el cas de Costa Brava Hotels com de Blau Verd Hotels, els establiments també proposen escapades de turisme actiu.

Preparació dels primers actes de la Capital de la Sardana 2021 a Sant Feliu de Guíxols

Artícles relacionats

Últimes notícies