viernes, octubre 18, 2024

La ‘Botiga al carrer’ arriba a la 20a edició amb un sorteig extraordinari

La campanya de la ‘Botiga al carrer’ de Platja d’Aro torna aquesta setmana amb la celebració del seu 20è aniversari i amb un al·licient molt especial: un sorteig extraordinari.

L’afortunat o afortunada podrà gaudir -acompanyada d’una altra persona- d’una estada d’una nit en una habitació doble a l’Hotel Bulevard amb esmorzar inclòs; d’un val per a dos menús gastronòmics al restaurant ChiaraMar; i d’un súper val regal de 1.000€ per bescanviar en un mínim de deu establiments participants.

Un any més, l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) serà l’organitzadora d’un esdeveniment que, malgrat el context marcat per la pandèmia, s’espera que tingui una bona acollida entre els assistents. En aquest sentit, el fet que la ‘Botiga al carrer’ comenci en una data festiva i tan especial com l’11 de setembre i s’allargui durant tot el cap de setmana, fa que les previsions siguin molt positives. 

Requisits del sorteig

Les persones que vulguin optar als fantàstics premis del sorteig extraordinari hauran de complir una sèrie de pautes: seguir el perfil d’Instagram de l’AdEM, comprar a qualsevol dels establiments participants i fer-se una selfie mostrant la bossa de compra de la ‘Botiga al carrer’ amb els productes adquirits. Completats aquests passos, només caldrà publicar la fotografia en qüestió a la story personal durant els dies de la campanya, etiquetar a la botiga i a l’AdEM i utilitzar el hashtag #botigaalcarrerpda.

Cal tenir en compte que es podran publicar les stories que es vulgui sempre que es tracti de compres i establiments diferents. Una altra condició és que el regal de 1.000€ s’haurà de bescanviar en un mínim de 10 botigues participants en la ‘Botiga al carrer’, amb un màxim de 100€ a gastar en cada establiment. 

Un cop finalitzat el termini de participació -diumenge 13 de setembre a les 23:59h- el dilluns es realitzarà el sorteig i l’elecció del guanyador/a es publicarà a la story del perfil d’Instagram de l’AdEM. El premi caduca el 31 de desembre del 2020.

‘Botiga al carrer’

Els 20 anys de la campanya arriben en un moment complicat pel sector turístic i empresarial. Però lluny de tirar la tovallola, des de l’AdEM són optimistes i defensen que, ara més que mai, cal seguir impulsant accions atractives pels visitants  que ajudin a enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi.

La clau de l’èxit d’un dels esdeveniments més esperats de l’any a Platja d’Aro i al conjunt de la Costa Brava no és altra que la feina ben feta i l’ambició de seguir millorant. Enguany els dos elements s’han multiplicat i, de nou, es farà patent que Platja d’Aro és un indret capdavanter en oci, restauració i shopping.

A banda de la celebració del sorteig extraordinari, durant la ‘Botiga al carrer’ també hi haurà activitats infantils, shows de màgia, pallassos, taller de globoflèxia, maquillatge i altres activitats pels més petits de la casa, sempre complint amb les mesures de seguretat pertinents.

AdEM, una trajectòria d’èxit

Creada l’any 1977 i amb 180 associats, l’AdEM sempre ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any. D’aquí que participi activament en l’organització d’esdeveniments i campanyes com la darrera, ‘Platja d’Aro Portes Obertes’, que s’ha celebrat aquest estiu i ha obtingut l’èxit desitjat.

L’AdEM i els seus associats sempre són presents a la resta d’iniciatives organitzades per l’Ajuntament, i tenen com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro. A més, des de l’entitat també s’impulsen tertúlies empresarials, es desenvolupen projectes socials, s’aposta per l’accessibilitat turística i es creen vincles amb universitats i altres centres de formació. 

Marca turística de referència 

La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix en la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que se senten atrets pels encants d’un entorn immillorable, i  també per l’excel·lència de la seva oferta turística.

Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l’anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d’Aro ha esdevingut l’epicentre turístic d’aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat, Platja d’Aro fa temps que s’ha convertit en un punt de trobada pels amants de l’esport, la cultura i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions. 

Inevitablement la pandèmia ha frenat l’activitat d’un poble dinàmic com Platja d’Aro, però si una cosa s’ha demostrat al llarg dels anys, és la seva capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies i assolir l’èxit malgrat les adversitats. I, enguany, estem segurs que no en serà una excepció.  

https://ancora.cat/?p=452

Artícles relacionats

Últimes notícies