miércoles, agosto 26, 2026

Actes de l’Onze de Setembre a Sant Feliu de Guíxols

Onze de Setembre a Sant Feliu de Guíxols | PROGRAMACIÓ
Sant Feliu de Guíxols celebrarà la Diada Nacional de Catalunya el proper dijous 11 de setembre amb un programa ple d’actes institucionals i culturals.
Les activitats començaran a les 9 del matí al cementiri, seguirà als Jardins Juli Garreta i portes obertes a l’Ajuntament per veure la Senyera de Rafael Patxot. A més, l’Espai Carmen Thyssen oferirà una jornada de portes obertes a les seves exposicions.

Actes institucionals al Cementiri:
-A les 9h Ofrenes florals a la tomba del President Josep Irla i interpretació d’Els Segadors, Himne Nacional de Catalunya per part de l’Orquestra de Cambra  de l’Escola Municipal de Música de Sant Feliu de Guíxols.
-De 10 a 12h Portes obertes a la Sala de Plens de l’Ajuntament per veure la Senyera de Rafael Patxot.

Actes a l’Espai de la Sardana als Jardins Juli Garreta:
-A les 11h Acte de lectura del Manifest Institucional de l’11 de setembre, amb la participació de la Coral Cypsella i la poeta Àngela Ribas.

Actes a la Rambla de la Generalitat
-A les 12h. Ofrena floral al bust del president Josep Irla

PORTES OBERTES  L’ESPAI CARMEN THYSSEN: Jornada de Portes Obertes a les exposicions de l’Espai Carmen Thyssen en horari de setembre (modalitat festius)
Matí de les 11:00 – 13:30 h i tarda de 17:00 – 20:00 h. No cal reservar, entrada lliure.

Artícles relacionats

Gaudiu l’eclipsi solar amb seguretat

Un eclipsi solar total és un fenomen astronòmic que...

Siloé converteix el Porta Ferrada en una explosió d’emocions

Joan Parareda Sant Feliu de Guíxols Data: 11/08/2026 Siloé ha presentat el...

Últimes notícies