miércoles, febrero 4, 2026

Santa Cristina d’Aro presenta la quarta edició del Correpoble

El municipi de Santa Cristina d’Aro ha presentat la quarta edició del Correpoble del pròxim 28 de març. La cursa popular del Baix Empordà que torna a reunir corredors i corredores de tota la comarca. La prova, que ja supera les 1.200 inscripcions, combinarà esport, representació municipal i solidaritat en un recorregut de deu quilòmetres envoltat de natura.

Santa Cristina d’Aro ja escalfa motors per acollir la quarta edició del Correpoble, la cursa popular del Baix Empordà que tornarà a reunir corredors i corredores d’arreu de la comarca. Aquest matí, l’Espai Ridaura ha estat l’escenari de la presentació oficial d’aquesta nova edició, que se celebrarà el dissabte 28 de març.

L’acte ha comptat amb la presència de representants institucionals i esportius, que han posat en valor una prova plenament consolidada i amb una gran resposta ciutadana. De fet, ja s’han superat les mil dues-centes inscripcions i només queden unes poques places disponibles abans d’arribar al límit de participants.

El Correpoble és una cursa de deu quilòmetres, oberta a majors de dotze anys, que es pot fer corrent, caminant o amb marxa nòrdica. Es tracta d’una competició per equips, on cada participant representa el municipi del Baix Empordà que escull, amb samarreta pròpia. Enguany, a més, la cursa manté el seu vessant solidari, ja que dos euros de cada inscripció es destinaran al projecte “Com a casa” de l’Hospital de Dia de l’Hospital de Palamós.

La sortida i l’arribada seran a l’Espai Ridaura, en un recorregut majoritàriament planer i envoltat de natura. La cita amb l’esport a Santa Cristina es retroben el pròxim 28 de març.

TV COSTA BRAVA

Artícles relacionats

Platja d’Aro acull 1a Fase de la Copa Catalana Individual Base de gimnàstica rítmica

Més de 200 gimnastes d’arreu de Catalunya han participat...

Agenda Febrer de Santa Cristina d’Aro

Totes les activitats del mes de febrer de 2026 Divendres...

Marbres Togi  Entrevista cogerent Margarita Torres Gironès

L'equip de Mabres Togi fa més de 68 anys que selecciona, transporta,...

Els premis del Sorteig de Nadal de Platja d’Aro ja són a casa dels guanyadors

Entre més de 45.000 butlletes, tres persones han estat...

Últimes notícies