jueves, noviembre 21, 2024

La Santa Market tanca la seva vuitena edició amb un total de 250.000 visitants, 120.000 estrangers

Amb un impacte econòmic a la regió de 31,8 milions d’euros i la creació de més de 500 llocs de treball, La Santa suposa un any més un baló d’oxigen per a l’economia a la Costa Brava

Dels 120.000 visitants que han passat aquest any pel Santa Cristina Horse Club de Santa Cristina d’Aro (Girona), 120.000 són estrangers, sobretot holandesos i francesos.

Santa Cristina d’Aro, 27 d’agost del 2024.

La Santa Market va tancar ahir les portes després de 52 dies ininterromputs amb un balanç immillorable: 51 jornades de sol radiant, una oferta gastronòmica i d’oci de primer nivell i un impacte econòmic en la regió de 31,8 milions d’euros, a més de la creació de 500 llocs de treball. Així doncs, La Santa es torna a convertir un any més en l’epicentre de l’oci estiuenc a la Costa Brava, gràcies a una oferta transversal que inclou moda i artesania, activitats infantils i familiars, música cada dia als diferents escenaris i una oferta gastronòmica de luxe.

Entre els cuiners que no s’han volgut perdre La Santa Market aquest any destaquen Javier Sanz i Juan Sahuquillo, que han tornat a instal·lar el seu particular Cañitas Maite d’Albacete a l’espai Privé de La Santa. També ha estat Joseba Cruz, xef nòmada a càrrec del restaurant Le Clandestin, així com el xocolater Lluc Crusellas, reconegut com el millor del món al World Chocolate Masters 2022, i Jordi Roca i Alejandra Rivas, a càrrec de Rocambolesc Bikineria i Gelateria, entre molts altres. També ha estat a La Santa el prestigiós artista eqüestre Santí Serracamps, hi ha hagut festes temàtiques per a tots els gustos, monòlegs a càrrec de reconeguts còmics com Peyu o José Corbacho i molt més.

Artícles relacionats

Últimes notícies