- Publicitat -
Inici Actualitat Gran èxit d’assistència en el primer festival de la llum ‘LumLab’ de...

Gran èxit d’assistència en el primer festival de la llum ‘LumLab’ de Sant Feliu de Guíxols

Sant Feliu de Guíxols ha viscut aquesta Setmana Santa la primera edició del ‘LumLab’, el festival de la llum que s’ha convertit en un gran èxit d’assistència amb milers de persones que han visitat la ciutat i els 12 espais, interiors i exteriors, adaptats per a l’ocasió.

La regidora d’Esdeveniments i Turisme, Núria Cucharero, explica que “des de l’acte inaugural ens va voler acompanyar moltíssima gent per veure aquesta encesa del LumLab”, una gran participació que s’ha fet extensiva a tots els dies del festival, que s’ha allargat entre el 14 i el 18 d’abril.

“Quan organitzes alguna activitat per primera vegada no saps quina és la resposta que s’obtindrà, però ha quedat demostrat que el festival de la llum ha arrelat i ha fet que moltíssima gent decidís visitar la nostra ciutat i passar-hi moltes hores” explica la regidora, afirmant que “ha estat una molt bona primera edició i també una molt bona Setmana Santa per la ciutat”.

‘LumLab’: la llum com a protagonista

LumLab és un festival en el qual ha pres rellevància el tractament de la llum en múltiples propostes artístiques, tant en espais interiors com exteriors, on s’ha jugat amb la llum, els colors i les formes, per donar una nova imatge de la ciutat.

‘Lumlab’ ha aplegat una dotzena d’espectacles de llum de diferents artistes de renom internacional, repartits per la ciutat, i que s’han posat en marxa entre les 5 de la tarda i la 1 de la matinada: una làmpada gegant sobre la platja, una acció al turó del Salvament, diverses activitats a la Rambla i també propostes a  l’Espai K, amb una peculiar composició escultòrica, o una experiència amb la llum i la xocolata a la Plaça del Mercat, a més de diverses activitats pels més petits.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

LO MÉS POPULAR

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Castell-Platja d’Aro detenen dos homes per cinc robatoris a interior de vehicles amb inhibidors

Utilitzaven un inhibidor de freqüències per a evitar que els propietaris tanquessin correctament els turismes

Sant Feliu de Guíxols celebra la vuitena edició de la Fira del Conte “Explica’m”

 Aquest 2023 ve carregat de propostes, una vintena, adreçades a tota la família, especialment als més menuts. Serà dels dies 9 a...

Dia Mundial sense Tabac

A Catalunya, 24.335 persones han iniciat tractament farmacològic per deixar de fumar entre el febrer i l'abril d'enguany

Agenda juny 2023 Santa Cristina d’Aro

JUNY Dijous 1 PRIMAVERA A L’ESPAI - Audició final de curs Escola Municipal de Música -...

COMENTARIS