- Publicitat -
Inici Actualitat FESTIVAL D'AQUÍ - 24, 25 I 26 DE SETEMBRE

FESTIVAL D’AQUÍ – 24, 25 I 26 DE SETEMBRE

Els dies 24, 25 i 26 de setembre tindrà lloc la 1a edició del Festival d'Aquí als Jardins Juli Garreta.

Es tracta d’un festival per gaudir de la gastronomia, la cultura i el comerç local.

Horaris d’obertura del Festival:

Divendres 24 de 18 a 00.30h

Dissabte 25 i diumenge 26 de 12h a 00.30h.

Us hi esperem!

En el festival, hi trobareu estands de comerços i serveis de restauració locals. Podreu degustar els productes locals i prendre alguna cosa, mentre gaudiu de la música o d’altres activitats culturals.

Tenim un programa d’activitats per a tots els gustos. Hi haurà tallers infantils, de dansa, musicals, visites guiades, xerrades i molt més per acomiadar l’estiu d’una manera amena i divertida. A continuació, podeu descobrir tot el que el festival us pot oferir.

PROGRAMA D’ACTIVITATS

Divendres 24 de setembre

*Taller de plàstica. De 18 a 20h a l’Espai Kids. Desenvolupa la teva destresa amb les manualitats i gaudeix del taller, utilitzant diferents instruments i tècniques. Fes volar la imaginació! Inscripcions a l’Espai Kids el mateix dia. Aforament màxim: 10 persones. Preu de l’inscripció: 3€. Taller a càrrec d’Esquitx.

*DJ Lu & Noir. R&B, Pop, Soul & Grooves. De 21.30 a 22h a l’Escenari Principal. Gratuït.

*Nöia. Rock. De 22 a 23h a l’Escenari Principal. Gratuït.

*DJ Lu & Noir. R&B, Pop, Soul & Grooves. De 23 a 24h a l’Escenari Principal. Gratuït.

Dissabte 25 de setembre

*Gimnàs. Master class de Zumba, Strong, Gac. De 12 a 13h a l’Escenari Principal. Gratuït. Demostració a càrrec d’Olympic Gym.

*Dansa Urbana. Master class infantil i adulta de dansa urbana. De 13 a 13.30h a l’Escenari Principal. Gratuït. Demostració a càrrec de Mistreet Dance Studio.

*Tast de vins. De 12 a 14h a l’Escenari Jam Sessions. Tast d’una selecció de vins de les bodegues Clos d’Agon. Inscripcions a la barra del bar central el divendres 24 de setembre de 18 a 24h. Aforament màxim: 15 persones. Preu de l’inscripció: 15€. Tast a càrrec de Clos d’Agon i Ca l’Àngel.

*Taller de reciclatge. De 12 a 14h i de 16 a 20h a l’Espai Kids. Porta dos tetrabricks i construeix una ciutat! Taller de conscienciació mediambiental i reciclatge. Inscripcions a l’Espai Kids el mateix dia. Aforament màxim: 10 persones. Preu de l’inscripció: 3€. Taller a càrrec de DLand.

*Espai Jam Sessions. De 15 a 20h a l’Escenari Jam Sessions. Vine amb el teu instrument i improvisa! Obert a tothom. Gratuït.

*Tallers de plàstica.  De 17 a 19h a l’Espai Kids. Farem dos tallers al mateix temps. Tria el teu! Transforma petits testos d’argila en titelles divertides i simpàtiques o pinta una capsa de fusta i converteix-la en un lloc emblemàtic de Sant Feliu. Inscripcions a l’Espai Kids el mateix dia. Aforament màxim: 10 persones/taller. Preu d’inscripció: 3€. Tallers a càrrec de Nobel i Racons d’Art.

*Taller de dansa. De 18 a 19h a l’Escenari Principal. Mou-te amb nosaltres! Des de la preparació del cos fins a divertir-se amb ell. Escoltar i interpretar físicament la música, jugar amb el pes i l’espai. Gaudir de l’experiència del ball amb tota la família. Gratuït. Taller a càrrec de Tania Ávila i Albert Barros.

*Taller de teatre. De 19 a 20h a l’Escenari Principal. Expressa’t a l’aire lliure! Tens ganes de fer teatre i passar una bona estona? Vols aprendre també petites coreografies i ballar amb nosaltres? No t’ho perdis! Gratuït. Taller a càrrec de Geòrgia Bonell i José David Cerda.

*Hotel + Viejas Glorias. Pop electrònic i experimentació. De 21 a 22h a l’Escenari Principal. Gratuït.

*The Trouble in Band. Covers 70’s i 80’s. De 22 a 23h a l’Escenari Principal. Gratuït.

Diumenge 26 de setembre

*Contacontes. De 12 a 13h a l’Espai Kids. Contacontes del llibre Supercol·lega. El justicier amb una gran C, una novetat de l’Editorial Tramuntana. Gratuït. Contacontes a càrrec d’Esquitx.

*Xerrada de Medi Ambient. El repte del canvi climàtic i la seva governançaDe 12 a 13h a l’Escenari Jam Sessions. Es tracta d’una xerrada per analitzar el repte més gran de la història de la humanitat: mitigar i adaptar-nos al canvi climàtic. Gratuït. Xerrada a càrrec de Santiago Vilanova, periodista i consultor ambiental.

*Univers Guinovart + tast de vins. De 12 a 13.30h visita guiada a l’exposició “Univers Guinovart” de l’Espai Carmen Thyssen. De 13.30 a 15h Tast de selecció de vins amb etiquetes dissenyades per Josep Guinovart, cortesia del Celler Marco Abella. A l’Escenari Jam Sessions. Inscripcions a l’Oficina de Turisme, del 20 al 24 de setembre, de 10 a 18h. Aforament màxim: 12 persones. Preu d’inscripció: 15€. Visita guiada a càrrec de Pilar Giró, comissària de l’exposició.

*The Fantastic Irlastic Band. Skiffle (folk, folk/punk, country i folk/rock). De 13 a 14h a l’Escenari Principal. Gratuït.

*Tallers de plàstica. De 13 a 15h a l’Espai Kids. Farem dos tallers al mateix temps. Tria el teu! Segells rodants per estampar sobre paper, teles o parets, i també art japonès del Gyotaku, que consisteix a reproduir les empremtes d’un peix sobre diferents suports. Inscripcions a l’Espai Kids el mateix. Aforament màxim: 10 persones/taller. Preu d’inscripció: 3€. Taller a càrrec de Taps i Cocu.

*Espai Jam Sessions. De 15 a 20h a l’Escenari Jam Sessions. Vine amb el teu instrument i improvisa! Obert a tothom. Gratuït.

*Ioga. Master Class de Ioga. De 17 a 18h a l’Escenari Principal. Troba el teu equilibri entre l’energia Yin i Yang a través d’una pràctica de Hatha Ioga tradicional. Endinsa’t en un viatge interior, treballant des de la sincronització del moviment i la respiració. Connecta amb el present i acaba amb una relaxació profunda. Gratuït. Demostració a càrrec de Somos Yoga Twins.

*Taller de plàstica. De 18 a 20h a l’Espai Kids. Aprèn la manualitat del macramé i fes les teves pròpies decoracions, rètols… i molt més! Inscripcions a l’Espai Kids el mateix dia. Aforament màxim: 10 persones. Preu d’inscripció: 3€. Taller a càrrec d’Ohana.

*Passarel·la Guíxols. De 19 a 20h a l’Escenari Principal. Desfilada de moda de diferents establiments i comerços. Gratuït.

*Colla Jacomet. Havaneres i Cançó de Taverna. De 20 a 21h a l’Escenari Principal. Gratuït.

*Marc Sàbat. Mentalisme (endevinacions, prediccions, lectura de la ment). De 21.30 a 22.30h a l’Escenari Principal. Gratuït.

Durant tot el Festival d’Aquí

*Llibres artístics. Instal·lació artística i repartiment de llibres a diferents espais dels Jardins Juli Garreta. A disposició de la gent que els vulgui agafar!

*Servei de bar. Barra central de venda de begudes.

*Covid-19. El Festival d’Aquí oferirà les garanties i mesures de seguretat, higiene i prevenció de la Covid-19.

Veniu al Festival d’aquí i gaudiu de la nostra ciutat!

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

LO MÉS POPULAR

Toni Carrión liderarà l’oposició de forma constructiva i exigent des del primer dia

En un entorn d'abstenció generalitzada, la candidatura de Junts a Sant Feliu de Guíxols ha estat l’opció que més ha crescut a...

Obertura d’un nou establiment al mercat municipal de Sant Feliu de Guíxols.

Jam ibèricos és un projecte familiar ple d'ilusió i passió, amb idees originals on combinem els anys d'experiéncies d'atenció a públic amb...

LOPD Montoliu, dona el seu suport publicitari a Ancora.cat

LOPD Montoliu és una empresa amb més de 15 anys d’experiència en l’àmbit legal a la llei de protecció de dades, implantant...

El pregó de la Festa Major de Cassà recorda els vint anys d’història del Centre Cultural Sala Galà

Ara fa un mes que el Centre Cultural Sala Galà va celebrar el 20è aniversari, i el pregó de la Festa Major...

COMENTARIS