- Publicitat -
Inici Actualitat Reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible

Reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible

La Comissió Turística del Baix Empordà ha donat llum verda a les accions de promoció conjuntes per al 2021

Els Ajuntaments i el Consell Comarcal del Baix Empordà han donat el vistiplau, aquesta setmana, a les accions de promoció conjunta per aquest any que aposten per seguir consolidant la marca EMPORDÀ, conjuntament amb l’Alt Empordà, i la potenciació de tota l’oferta turística baix empordanesa sota els ítems de qualitat, sostenibilitat i accessibilitat.

La Comissió Turística del Baix Empordà, que aplega els regidors i regidores de Turisme i la institució comarcal, ha celebrat una reunió telemàtica per plantejar els principals objectius dels pròxims mesos.

La Comissió considera necessari reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible i responsable, així com establir un marc permanent de col·laboració i de diàleg amb el sector privat, imprescindible per ajudar a millorar el model actual, i s’executaran diferents accions per fer-ho possible. 

Es continua amb el Pla d’Accessibilitat i s’amplia pel que fa als adherits, un pla pioner en clau de país que busca un turisme a l’abast de tothom i, al mateix temps, dóna un toc diferenciat i de valor afegit a l’oferta del Baix Empordà.  

Es mantindran les accions conjuntes amb l’Alt Empordà per fer valdre la riquesa del territori, els seus valors i tot el potencial que ofereix al visitant, des del vessant cultural, de lleure, gastronomia, esport o l’estrictament turística. Aconseguir que el visitant de proximitat, molt del qual ja coneix la zona, descobreixi tot el potencial empordanès i l’oferta diversificada dels 104 municipis.

Segons el vicepresident primer del Consell Comarcal i conseller de Turisme, Xavier Dilmé, “hem reafirmat estratègies i actuacions, amb la marca EMPORDÀ com a eix central. Portem molts mesos de dificultats i de cara a la temporada hem de tenir clar cap a on dirigir coordinament els esforços de promoció i també els esforços pel que fa a les activitats. Per això, aquesta aposta per EMPORDÀ, marca de proximitat dirigida a un visitant també de proximitat”. Finalment, el conseller assenyala que “sector privat i administracions públiques hem d’anar de la mà, aquesta és la voluntat, i per això crearem aquesta tercera branca de la Comissió Turística del Baix Empordà que aplegui en una taula els representants dels diferents sectors del turisme i el Consell. Espero que en poques setmanes la puguem constituir.” 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

LO MÉS POPULAR

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Castell-Platja d’Aro detenen dos homes per cinc robatoris a interior de vehicles amb inhibidors

Utilitzaven un inhibidor de freqüències per a evitar que els propietaris tanquessin correctament els turismes

Sant Feliu de Guíxols celebra la vuitena edició de la Fira del Conte “Explica’m”

 Aquest 2023 ve carregat de propostes, una vintena, adreçades a tota la família, especialment als més menuts. Serà dels dies 9 a...

Dia Mundial sense Tabac

A Catalunya, 24.335 persones han iniciat tractament farmacològic per deixar de fumar entre el febrer i l'abril d'enguany

Agenda juny 2023 Santa Cristina d’Aro

JUNY Dijous 1 PRIMAVERA A L’ESPAI - Audició final de curs Escola Municipal de Música -...

COMENTARIS