Inici Actualitat Reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible

Reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible

La Comissió Turística del Baix Empordà ha donat llum verda a les accions de promoció conjuntes per al 2021

Els Ajuntaments i el Consell Comarcal del Baix Empordà han donat el vistiplau, aquesta setmana, a les accions de promoció conjunta per aquest any que aposten per seguir consolidant la marca EMPORDÀ, conjuntament amb l’Alt Empordà, i la potenciació de tota l’oferta turística baix empordanesa sota els ítems de qualitat, sostenibilitat i accessibilitat.

La Comissió Turística del Baix Empordà, que aplega els regidors i regidores de Turisme i la institució comarcal, ha celebrat una reunió telemàtica per plantejar els principals objectius dels pròxims mesos.

La Comissió considera necessari reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible i responsable, així com establir un marc permanent de col·laboració i de diàleg amb el sector privat, imprescindible per ajudar a millorar el model actual, i s’executaran diferents accions per fer-ho possible. 

Es continua amb el Pla d’Accessibilitat i s’amplia pel que fa als adherits, un pla pioner en clau de país que busca un turisme a l’abast de tothom i, al mateix temps, dóna un toc diferenciat i de valor afegit a l’oferta del Baix Empordà.  

Es mantindran les accions conjuntes amb l’Alt Empordà per fer valdre la riquesa del territori, els seus valors i tot el potencial que ofereix al visitant, des del vessant cultural, de lleure, gastronomia, esport o l’estrictament turística. Aconseguir que el visitant de proximitat, molt del qual ja coneix la zona, descobreixi tot el potencial empordanès i l’oferta diversificada dels 104 municipis.

Segons el vicepresident primer del Consell Comarcal i conseller de Turisme, Xavier Dilmé, “hem reafirmat estratègies i actuacions, amb la marca EMPORDÀ com a eix central. Portem molts mesos de dificultats i de cara a la temporada hem de tenir clar cap a on dirigir coordinament els esforços de promoció i també els esforços pel que fa a les activitats. Per això, aquesta aposta per EMPORDÀ, marca de proximitat dirigida a un visitant també de proximitat”. Finalment, el conseller assenyala que “sector privat i administracions públiques hem d’anar de la mà, aquesta és la voluntat, i per això crearem aquesta tercera branca de la Comissió Turística del Baix Empordà que aplegui en una taula els representants dels diferents sectors del turisme i el Consell. Espero que en poques setmanes la puguem constituir.” 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

LO MÉS POPULAR

DARRERA EXPOSICIÓ DE L’ANY AL CASTELL DE BENEDORIENS DE CASTELL D’ARO AMB UNA COL.LECTIVA D’ARTISTES LOCALS DE L’1 D’OCTUBRE AL 27 DE NOVEMBRE

Inauguració de la mostra i presentació del catàleg commemoratiu dissabte 1 d’octubre Darrera exposició de l’any a les sales...

Edicte d’aprovació de la modificació (actualització de preus) d’un projecte d’obres Expedient núm. 66102021000016 / aps

Expedient núm. 66102021000016 / aps Edicte d’aprovació de la modificació (actualització de preus) d’un projecte d’obres

L’OPERATIU D’ESTIU 2022 DE LA POLICIA LOCAL DE CASTELL D’ARO, PLATJA D’ARO I S’AGARÓ REALITZA 4.000 ACTUACIONS ENTRE EL 23 DE JUNY I L’11...

Es redueix el nombre de robatoris tant a domicilis com en establiments comercials Un cop finalitzat l’operatiu especial d’estiu...

Èxit de convocatòria al segon Festival “D’Aquí” de Sant Feliu de Guíxols

El Festival aposta pel talent de casa, i tots els participants (música, gastronomia, comerç) han de ser de Sant FeliuTots els dies,...

COMENTARIS