- Advertisement -
Inici Esports 5 esportistes cassanencs d'alt nivell, becats per la Diputació de Girona

5 esportistes cassanencs d’alt nivell, becats per la Diputació de Girona

Avui dissabte, l’Ajuntament de Cassà de la Selva ha rebut als 5 esportistes d’alt nivell del municipi,  que la Diputació de Girona els hi ha atorgat una beca per finançar part dels desplaçaments de les seves competicions esportives.

Enguany, a l’igual que amb moltes altres activitats i a causa de la pandèmia, aquest any també ha estat atípic esportivament parlant, i per tant, amb les beques que s’han concedit.

Les modalitats esportives que havien començat les seves competicions a nivell nacional, abans del confinament havien estat poques, per aquest motiu els esportistes que han estat becats han estat només cinc joves a Cassà de la Selva.

Els esportistes cassanencs, han estat rebuts per l’alcalde de Cassà, Robert Mundet, i la regidora d’Esports, Lourdes Martin, que els hi han fet entrega del xec amb la subvenció de la Diputació de Girona.

Aquest any s’han rebut 8 sol·licituds, de les quals s’han concedit 5 beques. Una ha estat per la disciplina esportiva del motociclisme,  i les altres quatre pel taekwondo.  

Els esportistes becats són,  Ari Mestres Pla,  de motociclisme, i Àlex de Dios José, Lídia Fuertes Grau, Nadia Navarro Mokhtari, Sara Belhaj el Khattabi de taekwondo.

En total, la Diputació de Girona ha concedit enguany 1.475 euros a aquests esportistes cassanencs que serviran per cobrir les despeses de desplaçaments que els suposa el seu esport.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

LO MÉS POPULAR

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Castell-Platja d’Aro detenen dos homes per cinc robatoris a interior de vehicles amb inhibidors

Utilitzaven un inhibidor de freqüències per a evitar que els propietaris tanquessin correctament els turismes

Sant Feliu de Guíxols celebra la vuitena edició de la Fira del Conte “Explica’m”

 Aquest 2023 ve carregat de propostes, una vintena, adreçades a tota la família, especialment als més menuts. Serà dels dies 9 a...

Dia Mundial sense Tabac

A Catalunya, 24.335 persones han iniciat tractament farmacològic per deixar de fumar entre el febrer i l'abril d'enguany

Agenda juny 2023 Santa Cristina d’Aro

JUNY Dijous 1 PRIMAVERA A L’ESPAI - Audició final de curs Escola Municipal de Música -...

COMENTARIS