Inici Actualitat AUGMENT SIGNIFICATIU DE LES RESERVES DIRECTES EN ELS ESTABLIMENTS DE LA MARCA...

AUGMENT SIGNIFICATIU DE LES RESERVES DIRECTES EN ELS ESTABLIMENTS DE LA MARCA ‘COSTA BRAVA VERD HOTELS’

Un dels efectes de la pandèmia ha sigut el canvi en els hàbits de compra d’uns clients que, enguany, han preferit conèixer les particularitats de cada hotel.

Inevitablement, la COVID-19 ha tingut una clara incidència en el desenvolupament dels sectors del turisme i l’hostaleria durant la temporada d’estiu. De fet, un cop finalitzat el període estival, des de Costa Brava Verd Hotels, que inclou les marques Costa Brava Hotels i Blau Verd Hotels, ja es va anunciar que el descens de l’ocupació va ser menor de l’esperat gràcies a l’augment notable del turisme nacional.

Però, més enllà d’aquesta dada, la pandèmia ens ha deixat un escenari en el qual els hàbits de compra dels clients també s’han vist afectats. Aquesta és la conclusió extreta després d’analitzar les vendes, comparant les dades actuals en data 15 de setembre amb les de l’any passat.

En el cas de Costa Brava Hotels, un 34,61% de les reserves realitzades el 2019 es van fer a través de la web del mateix establiment mentre que, enguany, han representat el 42,88% del total. Aquest important increment també s’ha fet extensible a Blau Verd Hotels, ja que s’ha passat del 24’82% (2019) al 35,76%. Si bé és cert que poden haver-hi diferents raons que expliquin l’augment de les reserves directes, la més lògica és l’interès dels clients per conèixer les condicions i les particularitats del lloc on pretenen allotjar-se.

Els usuaris són conscients que els establiments hotelers s’han vist obligats a aplicar mesures i protocols de prevenció i protecció molt estrictes. Davant d’aquest context –i amb la voluntat de tenir la màxima informació possible- els clients han optat per les reserves directes en detriment de les compres a través d’intermediaris. 

Aposta pel territori

Les circumstàncies excepcionals han provocat que el turista que habitualment marxava a l’estranger, aquest any hagi preferit gaudir de l’oferta turística variada i de qualitat que ofereix el nostre país.

I quan parlem de Catalunya és sabut que els destins més atractius són la Costa Brava i els Pirineus de Girona. Aquesta marca turística -enguany més que mai- ha estat fonamental per superar una temporada que presentava infinitat d’obstacles.

Propostes atractives

Les persones que aquest estiu s’han allotjat a qualsevol dels establiments de la marca Costa Brava Verd Hotels han tingut l’oportunitat de redescobrir indrets i, fins i tot, de gaudir-los per primera vegada.

A banda de trobar-se molt a prop de les platges i cales més boniques del nostre país i de pobles medievals amb encant, els 28 allotjaments de Costa Brava Hotels ofereixen un ventall molt ampli d’activitats relacionades amb la gastronomia, el senderisme, el cicloturisme, l’enoturisme, la salut i el wellness.

La proximitat entre el litoral gironí i els Pirineus ha fet que molts visitants també s’hagin decantat pels destins de muntanya. En aquest sentit, els 14 establiments de Blau Verd Hotels disposen d’una oferta turística envejable. Qualsevol moment és bo per fer una escapada i gaudir dels magnífics paisatges dels Pirineus de Girona (Garrotxa, Ripollès i Cerdanya) i de les comarques d’interior (Alt Empordà, Gironès i Pla de l’Estany).

Tant en el cas de Costa Brava Hotels com de Blau Verd Hotels, els establiments també proposen escapades de turisme actiu.

Però, més enllà d’aquesta dada, la pandèmia ens ha deixat un escenari en el qual els hàbits de compra dels clients també s’han vist afectats. Aquesta és la conclusió extreta després d’analitzar les vendes, comparant les dades actuals en data 15 de setembre amb les de l’any passat.

En el cas de Costa Brava Hotels, un 34,61% de les reserves realitzades el 2019 es van fer a través de la web del mateix establiment mentre que, enguany, han representat el 42,88% del total. Aquest important increment també s’ha fet extensible a Blau Verd Hotels, ja que s’ha passat del 24’82% (2019) al 35,76%. Si bé és cert que poden haver-hi diferents raons que expliquin l’augment de les reserves directes, la més lògica és l’interès dels clients per conèixer les condicions i les particularitats del lloc on pretenen allotjar-se.

Els usuaris són conscients que els establiments hotelers s’han vist obligats a aplicar mesures i protocols de prevenció i protecció molt estrictes. Davant d’aquest context –i amb la voluntat de tenir la màxima informació possible- els clients han optat per les reserves directes en detriment de les compres a través d’intermediaris. 

Aposta pel territori

Les circumstàncies excepcionals han provocat que el turista que habitualment marxava a l’estranger, aquest any hagi preferit gaudir de l’oferta turística variada i de qualitat que ofereix el nostre país.

I quan parlem de Catalunya és sabut que els destins més atractius són la Costa Brava i els Pirineus de Girona. Aquesta marca turística -enguany més que mai- ha estat fonamental per superar una temporada que presentava infinitat d’obstacles.

Propostes atractives

Les persones que aquest estiu s’han allotjat a qualsevol dels establiments de la marca Costa Brava Verd Hotels han tingut l’oportunitat de redescobrir indrets i, fins i tot, de gaudir-los per primera vegada.

A banda de trobar-se molt a prop de les platges i cales més boniques del nostre país i de pobles medievals amb encant, els 28 allotjaments de Costa Brava Hotels ofereixen un ventall molt ampli d’activitats relacionades amb la gastronomia, el senderisme, el cicloturisme, l’enoturisme, la salut i el wellness.

La proximitat entre el litoral gironí i els Pirineus ha fet que molts visitants també s’hagin decantat pels destins de muntanya. En aquest sentit, els 14 establiments de Blau Verd Hotels disposen d’una oferta turística envejable. Qualsevol moment és bo per fer una escapada i gaudir dels magnífics paisatges dels Pirineus de Girona (Garrotxa, Ripollès i Cerdanya) i de les comarques d’interior (Alt Empordà, Gironès i Pla de l’Estany).

Tant en el cas de Costa Brava Hotels com de Blau Verd Hotels, els establiments també proposen escapades de turisme actiu.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Advertisment -

LO MÉS POPULAR

El turisme català creix a la Costa Brava i cauen el turisme estatal i l’internacional durant la pandèmia

El 2020 la demarcació de Girona ha rebut 3.346.055 turistes, un 57,7 % menys que l’any 2019 Segons...

Sant Feliu de Guíxols crearà un centre de trail running per a la dinamització del turisme esportiu, a proposta de junts per Catalunya

Aquest dijous 25 de febrer de 2021 en sessió plenària ordinària la regidora Nines Rivas  ha presentat la moció del grup municipal...

La VI Guíxols Cup de vela arrenca aquest cap de setmana a Sant Feliu

El cap de setmana del 27 i 28 de febrer s’inicien a Sant Feliu les regates corresponents a la sisena edició de la Guíxols Cup...

Nou servei d’assessorament especialitzat a persones en risc de perdre el seu habitatge

El servei l’ofereixen conjuntament la Diputació de Girona i el Consell Comarcal del Baix Empordà amb la col·laboració de l’Agència de...

COMENTARIS